Poštovani roditelji i učenici,
dana 2. siječnja 2025. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je Odluku o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, KLASA: 602-01/24-01/00527, URBROJ: 533-05-25-003.
Interni protokol u zgradi Gimnazije Gospić i Strukovne škole Gospić odvijat će se na sljedeći način:
- glavni ulaz u zgradu s Budačke ulice bit će otvoren od 7.30 sati do 8.00 sati ujutro
- sporedni ulaz u zgradu iz školskog dvorišta bit će također otvoren od 7.30 sati do 8.00 sati ujutro i na isti više neće biti moguće ući u školu
- sporedni ulazak kod sportske dvorane neće se koristiti za ulaz u školu
- na glavnom školskom ulazu odredili smo dežurstva tehničkoga osoblja tijekom radnog vremena školske ustanove, a sukladno Godišnjem planu i programu rada
- tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove
- tijekom velikog odmora, a sukladno članku 40. Kućnog reda Strukovne škole Gospić učenici mogu izaći u školsko dvorište
- izlazak iz škole je na glavni ulaz, a nakon završenog nastavnog dana
Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.
Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.
Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove. Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.
Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.
Školska ustanova je dužna sve svoje radnike i učenike informirati o ovom Protokolu i pravilima ponašanja u školskoj ustanovi, kao i redovito informirati roditelje o sigurnosnim mjerama i procedurama.
Svaka školska ustanova formirat će školski sigurnosni tim koji se sastoji od ravnatelja, pedagoga/psihologa, učitelja/nastavnika i drugih radnika te predstavnika roditelja, a koji će na redovitim sastancima analizirati potencijalne sigurnosne prijetnje i evaluaciju mjera.
Svaka školska ustanova u suradnji s osnivačem i lokalnim timovima u obavezi je, u roku od 90 dana od donošenja ovog Protokola, izraditi Procjenu postojećeg stanja i analizu rizika temeljem koje će se izraditi Plan sigurnosti školske ustanove, odnosno definirati mjere sigurnosti i zaštite školske ustanove, a najkasnije do kraja nastavne godine 2024./2025.
Školske ustanove su dužne redovito pratiti učinkovitost mjera sigurnosti koje su definirane internim aktima školske ustanove te je nužna periodična revizija mjera sigurnosti na temelju povratnih informacija od radnika, učenika i roditelja ili novih okolnosti.
Sve navedeno iz Protokola odnosi se i na Učenički dom.
Kandidati u obrazovanju odraslih dužni su prethodno dogovoriti konzultacije/ispite s predmetnim nastavnicima.
Želim svima sretan početak novog polugodišta!
S poštovanjem,
ravnateljica
Barbara Tomljenović Jurković, univ.spec.oec.